fredag 23. desember 2011

Kreativt rush


 De siste dagene har jeg fått helt sånn "Å jeg MÅ gjøre det, det og det!"-følelse i håndarbeid. Jeg har virdelig fått dilla, på alt tror jeg hehe


Her har jeg laget pulsvarmere av restelapper. Bestemorruter.Synes de fikk en sånn fin taggete kant, også tovet jeg de=) Det ble ikke så godt bilde, de ser vell mer ut som en klump, vell fotografen er 5år dere hehe=) 

Så har jeg laget en liten juleglede til meg selv, gråe pulsvarmere med hvit kant...

...og kan under synes de ble knall tøffe! Så nå er det grå lue i farta! 

Ellers så er vi ferdige med julegavene (i går) . Så nå kan vi puste lettet ut!  Nå er bare spørsmålet hvordan skal vi få med oss alt ut til mamma og pappa (der vi skal feire jul)  2 hunder, ørten pakker, reiseseng og klær. det blir vell pakket alle steder der vi kan pakke tenker jeg=) så jeg får vell begynne å pakke ned noen klær og ikke glemme hunde maten denne gangen hehe (det er typisk meg) 


Takk for alle kommentarer! Veldig kjekt å få tilbakemeldinger på det jeg skriver. For å svare på spørsmål og slik så er noe av de tingene i sist innlegg julegaver/ gaver. Ofte tar jeg med meg slikt som en liten venninne gave=)  

Ha en fin fin lille julaften!

Klem fra Yvonne

2 kommentarer:

  1. Takk for koselig hilsen. Ønsker deg og dine en flott jul:)
    Lena

    SvarSlett
  2. Lykke til med turen og håper du ikke glemmer noe!!! God jul til deg og dine hilsen mariann..

    SvarSlett

Legg igjen din kommentar her