tirsdag 6. desember 2011

Kreativ førjulstid

 Her hos meg er det alltid noe å finne på og hvis ikke det er under produksjon så er det i planleggings prosessen hehe. Heldig vis slipper jeg å planlegge så mye med pepperkakene da. Jeg hadde noen pakker i kjøkkenskapet siden jeg har en liten kokk i huset er det veldig greit å ha.
 Og mor som har kakeformer på hjernen så hver gang vi er på ferie så finne jeg kakeformer, her der du legomann fra leogland. Jeg kjøpte dama også, du vet likestilling ;-) og vårt nyeste medlem som er tårnet til Tobias i Kardemommeby. Dit skal vi igjen en sommer så da blir det vell kanskje med at trikken kommer også inn i julebaksten hihi. 

Mine nyeste former er fra Tupperware, konfekt form. Veldig greie! jeg har laget sjokolade og karameller i denne og flere blir det! Sprøyteren er også fra Tupperware og det er den eneste av de maaaaange sprøyte posene jeg har hatt jeg kan si jeg er super fornøyd med. Så den anbefaler jeg på det sterkeste av det sterkeste!


Så må jeg vise dere noen skatter jeg fant en dag jeg skulle hente eldste i barnehagen det var fredag og da fant jeg en gedigen kongle. Hintet sterk frempå til Theo at han måtte se den store konglen han tok den opp og mor tenkte JA! Ta den med deg!!! Men da jeg satte meg inn i bilen så jeg konglen ligge på bakken. Glemte ikke helt den konglen i helgen, så mandag når Theoen skulle i barnehagen så hadde jeg øynene åpne for et sted måtte jo de konglene komme fra. Joda der fant jeg en drøss! Så da var det bare å få gutten i barnehagen slik at mor kunne gå å plukke kongler, heldigvis hadde jeg noen hundeposer i lommen så jeg kunne ha dem i .





Med dette idylliske bildet vil jeg si ha en fin kveld!
Tusen takk for alle koselige kommentarer, de varer i vinter kulden <3

Klem fra Yvonne.

1 kommentar:

  1. Dere er så flinke :-) Gleder meg til å se hva du har tenkst å gjøre med konglene :-)

    Klem fra anita

    SvarSlett

Legg igjen din kommentar her