fredag 9. desember 2011

Juleverksted

For både mor og barn

I dag fant jeg ut at Theo får ta tidlig helg. For etter å ha sett et par innlegg om ting man kan lage av ting man har i huset fikk mor blod på tann! Her slapp jeg å kjøpe noe. Å hva er vell bedre enn det???


Mens jeg lagde moseballer lagde Theo engler. 
med bittelitt hjelp for det viste seg det at de hodene vi hadde var av tre men det ordnet seg med mitt hekling hehe.

Moseballene så jeg hos MissMette og ved å trykke på navnet finner du oppskrift =)

Mens engelene er fra Den gode feen ved å trykke på navnet hennes finne du oppskriften på de.

Nå skal huset ryddes og klar gjøres for helgen.

Ha en goood god helg!

1 kommentar:

  1. Koselig med juleverksted. Sånne engler har jeg prøvd meg på før en gang, nå skal jeg sjekke ut de moseballene. Ha en fin-fin helg.

    SvarSlett

Legg igjen din kommentar her