tirsdag 12. juli 2011

Noe for to og firbeinte


I dag tidlig fikk storebror lage litt trolldeig. (er VELDIG spent på hvordan dette blir) dette var første gang både jeg og han laget dette... jeg lagde deigen og han fikk lage figurene så det ble litt med hjelp av kakeutstikkere og litt av egen fantasi:)

Pamina har fått seg en vinterkåpe. Hund som eier sier de.

ja hund som eier her!

Jeg er en skikkelig frysepinn! og det er Pamina også, så i fjor vinter / høst tenkte jeg på dette men viste ikke heeelt hvordan jeg skulle laget det. men så kom inspirasjonen når jeg satt å kjedet meg i går kveld å så på noe som går på TV2 bliss Kardashian sisters hehe ja man får jo inspirasjon uten å vite helt hvorfor hehe men jeg er veldig fornøyd og det tror jeg Pamina også er. hihi


ja... var litt vanskelig å få bilde av henne.
Ha en strålende dag!

2 kommentarer:

  1. Heisann!!

    Å skjønne vofsen,klart den må ha sin egen kåpe:)

    fikk lyst til å lage trolldeig,er lenge siden jeg har gjort:)

    Ha en fin uke,og nyt resten av ferien:)

    klem Linda:)

    SvarSlett
  2. Hei.
    Takker for hilsen. Ser du har strikket en vinter kåpe :-) Så det kan du. Jeg begynte oxo med et dekken så utvidet jeg stikkingen til hele dresser etterhvert. Bare å prøve :-)

    Karina
    http://bullene.blogspot.com/

    SvarSlett

Legg igjen din kommentar her