lørdag 23. juli 2011

Jeg buzzer mors kjøttkaker

Jeg har vært med å buzzet et par forskjellige produkter i noen år nå. Og denne gangen var det tid for Mors kjøttkaker fra Nestle for barn fra 8mnd. Dette er et middagsglass som koster mellom 15 til 16kr i butikken og du får dette produktet på Rema 1000, Euro Spar, Meny, Ultra og Centra.

Middagsglasset inneholder 310kj pr 100g  eller 75kcal. Ingredienser: vann, søtpotet, pastinakk, storfekjøtt, mais, purre, rismel, vegetabilsk olje (raps og solsikke), hvit og svart pepper.

41% av ingrediensene består av grønnsaker og produket er glutenfritt  så langt i produksjonen.
Søtpoteten liker vi for den inneholder et stoff som kroppen omdanner til vitamin-A.

Første gangen min gutt på 9mnd smakte dette glasset var det ingen protester han likte det godt. Middagen er så godt som klumpe fri. I motsetning til andre glass som er for barn i denne alderen. Jeg synes det burde vært lik klumpe mengde i babymiddags glassene slik at barnet blir vant med litt klumper.  Glasset er veldig mild på smak (har smakt det selv) hehe

for meg var dette egentlig en litt dum kampanje for jeg har ikke så mange venner med barn på denne alderen derfor ville jeg bruke dette innlegget til å buzze litt til dere som har barn på denne alderen eller yngre:)


Til dere som ønsker å bli Buzzadorer eller lurer på hva det innebærer så er det altså slik at man kan bli en buzzador for få tilbud om å teste produkter og få venner eller familie med på å teste så samle deres meninger og erfaringer og rapportere det tilbake til buzzador. Produkter som blir testet er alt fra A til Å. Jeg har vært med på å teste brus, shampo, filmleie, barnemat og hundemat. Å det er jammen ikke dumt man lærer mye mens man buzzer og ikke bare om produktet men også om dens funksjon.

Ønsker du å være med å buzze? trykk her

Ønsker du mer info om Buzzador? trykk her

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg igjen din kommentar her