fredag 22. juli 2011

Nye bamsemedlemer i familien

 I dag har jeg og guttene vært en liten tur inn til nærmeste store senter... egentlig ikke for å shoppe men får at jeg skulle til legen. Men litt shopping blir det jo alltid hehe så vi tok en liten tur innom kremmerhuset mens vi ventet på bussen -tidsfordriv- der var det jo SALG! hehe og guttene fikk hver sin skjønne teddy bjørn. Utrolig myke og fine bamser til 50 % så 179 for to er ikke så gale nei:)

Her i går kveld var jeg ute å plukket litt blåbær så Theo fikk dessert etter kveldsmat, blåbær med melk og sukker på. En av mine mange gode barndomsminner:) så fikk jeg det alltid oppi en liten rund tupperware boks. Den gangen var de kvite mens i dag får vi jo de i alle farger :)
Ha en fin sommerhelg alle sammen! Tusen takk for fine kommentarer og velkommen til mine nye følger! like mye stas med en ny følger hver gang:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg igjen din kommentar her