fredag 15. juli 2011

Hobbydag!

I dag har jeg bare dullet rundt...gikk opp på loftet mens lillebror sov og tittet litt rundt, klippet og limte. Og vips hadde jeg et bilde!!

Tapet fra pip, bokstaver fra europris og så limte jeg et søtt bilde av lillebror på :-)
Når jeg var ferdig med dette begynte jeg på noen skrytealbum jeg skal gi til bestemødrene:)  
I dag har det vært litt kjølig synes jeg i forhold til i går så i dag ble vi inne.... merkelig nok i dette fine været!  får håpe vi får flere fine dager!

Lillebror skal jo få eget rom og når det gjelder å innrede det så har jeg gledet meg til det helt siden jeg fant ut at jeg var gravid men nå aner jeg ikke hva jeg skal ha i rommet og føler meg helt blank.... noen som har noe tips til inspirasjons kilder?? 

ha en superduper helg!

2 kommentarer:

  1. Kjempefint bilde du har laget!
    Nydelig tapet fra Pip!

    SvarSlett
  2. Å så fint det ble:)Kreativ du:)

    Slik var jeg også med barne rommene,vanskelig å vite hva en skal bruke:)Men satte i gang og ting ble til under vegs er enda ikke fornøyd!blir vel noen forandringer til tenker jeg..Må ha noen flere hyller og fylle hi hi!!

    Nyt helgen:)

    Klem Linda:)

    SvarSlett

Legg igjen din kommentar her