torsdag 14. juli 2011

Gårsdagens nytelse!

 Dagen begynte som vanlig i går... så når jeg hadde sotte meg i solen og minten sov fikk jeg en heeeeelt vill idé   og tenkte i dag skal Theo få en fin sommer dag! vi går ned til sjøen og ringte en venninne som har en gutt på samme alder vi ble enige om å møtes om ca 1 1/2 time. Da fikk jeg enda en vill idé så jeg bakte muffins slik at vi hadde noe å kose oss med. Og lillebass som fylle 9mnd i dag fikk selvsagt smake mammas vanlijemuffins:)
 Så da var det på med bæremeis og bikini og frem med redningsvest og drikkeflasker.Jeg tenkte jeg kommer ihvertfall ned til sjøen om jeg kommer opp igjen? (det vet jeg ikke) Men fikk god  hjelp av min gode venninne:) Ungene fant små og store dammer de fisket etter rompetroll i JA rompetroll!!?? nå på denne tiden? ved sjøen? de hadde nok forvillet seg ikke vet jeg... men guttene passet godt på at de og fikk muffins så da var det muffins på kroken.
 Selvom det ikke er noe strand så fikk jeg litt den syden- feelingen lukten, flyene og båtene utpå og der lå vi å solte oss med minsten som satt så fin å så ut på båtene og store lasteskip som seg forbi.
 Ungene hadde virkelig en fin dag! de fikk utforsket og klatret på svaberget. Mufinnlunsj og senere tok vi turen bort til min venninne som ikke bor så langt unna oss de har basseng i hagen så ungene plasket litt der og senere grillet vi med mannfolkene:)
Det var utrolig deilig å få bevegd seg utenfor sin egen hage og se hva man tålte. det fikk fint men tror ikke jeg skal prøve meg på noe lengre for tungt var det.  Istedenfor får jeg ta noen turer ned hit eller nyte solen i min egen hage:) finne på litt med guttebassen her. en 5 åring trenger jo litt action :) 

Ha en super sommer dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg igjen din kommentar her