lørdag 11. juni 2011

Helge handling

I dag var vi sent ut for å handle da vi plutselig kom på at det var pinseaften hehe
så når vi kom hjem så sa min mann at oi! vi har glemt å kjøpe bensin til gressklipperen! Og hjem igjen kom han med 2 dunker med bensin og noe til sin kjære:)

Et temperaturmåler til uteplassen vår :D:D

Jeg bare elsket denne!
Og så kom han med håndlagde (tror jeg) såper fra Italia med forskjellige herlige dufter! før i uken kom han med en kjempe fin lilla orkide som er min favoritt farge og min favoritt blomst! Alt kjøpte han hos vår lokale blomster/ interiør butikk:)




Ha en super lørdag og ellers fin helg!!


1 kommentar:

  1. Wow, det må en si... Snille mannen!
    Jeg har verdens beste mann, men tror aldri han hadde kommet til å kjøpt meg noe slikt, når han skulle ut kjøpe bensin.
    He en fin fin pinse (det som er igjen av den i alle fall)
    KLæm Susanne

    SvarSlett

Legg igjen din kommentar her