torsdag 2. juni 2011

Hekleri i hverdagen.

Nå i uken har jeg var en del dårlig i det dumme bekkenet så jeg har måtte tatt det med ro litt og da må jeg jo gjøre på noe!! hehe så da blir det jo selvfølgelig hekling. Og i dag tenkte jeg at jeg måtte vise frem noen av tingene jeg har laget.


Luen har jeg laget til meg selv men det er vell ikke fra denne uken....Litt morsomt at jeg har begynt å tenke på jul og vinter nå i slutten av mai/ begynnelsen av juni hehe men vi har ikke hatt det så veldig varmt på vestlandet i det siste hehe
Jeg har laget to gullroter men den ene blir til årets julekalender.

Så har jeg laget masse vis av karameller!! jeg synes det er så gøy å lage snop og kaker! for da kan jeg bruke alle farger uansett om det er til gutt eller jente:) så nå er det sjokoladekake på heklenåla :)

Tusen takk for fine svar og kommentarer! de varmer godt!

Ha en fin lang-helg!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg igjen din kommentar her