søndag 29. mai 2011

Fri dag!

Ja deilig å begynne ny uke med fri:)
Jeg har nå i helgen hatt min første jobbehelg i år og det var veldig kjekt å begynne igjen men kjenner det på kroppen at man blir trøtt og det er da men skjønner hvor snille unger man har når man får sove til 07.00 på fri dagen og slipper å stå opp kl 05.00 når fars vekkerklokke ringer:) syvsovere hehe
Rett før helgen fikk jeg gjort ferdig luen så får se om jeg får vist den på tirsdag eller onsdag. Den ble jeg veldig fornøyd med selv hehe

Dagen i dag skal jeg vaske klær og slappe av ikke minst kose meg med ungene og vofsene. gå en tur i solen (så lenge den varer).

Ha en fin dag!!

2 kommentarer:

  1. Hei ! ♥

    Tøykaninen Dulla er kjøpt hos Living. Og til en hyggelig pris av 249 kroner. :)

    Ha en superfin tirsdag videre ! ♥

    Klem Anette

    SvarSlett
  2. Hei Yvonne!!

    Ja det hadde passet perfekt til taco,har mange bruks områder dette fatet,gleder meg til å ta det i bruk...

    Ha en fin fri dag,håper sommeren har kommet får godt,her er short vær,nydelig sooool!

    Klem linda:)

    SvarSlett

Legg igjen din kommentar her