fredag 6. mai 2011

Helge-hekling i regnet...

Da var det helg! Vi har kost oss med nachos i dag til middag og jeg har begynt å hekle noe til min lille prinsesse vell, nå har jeg bare guttbarn så da har en Pamina som er en Beagel :)


Men selv om hun er en hund så skal hun få lov til å være jenten min hehe nå skal jeg lage en pute til henne. Som alle jenter så elsker hun puter, så hvorfor ikke lage den så jentete som mulig? Jeg har begynt med en rød farge men det blir nok litt lilla på den også. Akkurat nå ligger hun å purker på teppet i stuen:)

Idag regner det her men i helgen skal dte vist blir bra med litt varme også og da blir denne jenten glad for da er hun som andre jenter, snar å legge seg i solen:)



Med dette ønsker jeg alle en god helg!! Og tusen takk for alle gode ord her på bloggen min <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg igjen din kommentar her