onsdag 6. april 2011

Dagens innsats

Heisann!
I natt har det vært våken natt diluks! minsten holder på med tann nr 2 og vi eldste i huset er ikke helt sikker på hva søvn er lengre hehe men ut på morgen kvisten sovnet han endelig og når jeg våknet igjen da hadde jeg så grusomt hodepine at jeg viste at dette blir en dag med bare rolige aktiviteter der kaffekoppen kan være med ;) Og jeg har tenkt lenge på at storebror som ønsker seg veldig cowboy klær til sin søte kanin skulle få det men så tenkte jeg at ja hvorfor ikke prøve å hekle noe til den.

Det begynte med hatten og den ble bra så tenkte jeg å prøve på en vest den ble så som så men helt ok. stjernen var det verre med men idèen var god med gulerot farger hehe så måtte jeg lage en ny gulerot ettersom at han har klart for 10ende gang å rote bort den opprinnelige guleroten hehe, gutter! hehe


Ellers så slapper vi av videre og snart er det middag som er på timeplanen :)
Ha en fin dag!

3 kommentarer:

  1. Ikke gøy med våkenetter nei ..

    Men tøffe cowboy klær til kaninen ! :-)

    SvarSlett
  2. Heisann!!

    Våkenetter vet jeg alt om:)Slitsomt med disse tennene:)Håper det går fort over..Jeg smurte minstevimsen i munnen med dentonox dette hjelpte!!!

    Herlig sheriff kanin:)

    Ha en fin torsdag!!

    Klem Linda:)

    SvarSlett
  3. Stilig kanin! Slitsomt med våkenetter, håper du snart får sove igjen.

    Hilsen fra Mimmi-Leone

    SvarSlett

Legg igjen din kommentar her