onsdag 23. mars 2011

En ny gjeng:)



For en stund siden skrev jeg i ett av innleggene at jeg hadde fått to bestillinger på disse heklede bamsene, en på 7 stykk og en med kun en =) så langt er jeg kommet med de:)


Veldig gøy! jeg piffer de litt opp etterhvert så de blir til:) Som denne som har fått hårbånd med glitrende sommerfugl på:)


Så er det jo litt flower power og hehe de knappene som er på den lilla og den røde er fra Hilde Heimdals nettbutikk:) Mens sommerfuglen er fra Panduro hobby som er en hobby butikk med mye gøy men hvis man har vogn med så kan du bare glemme å gå inn for du må rett å slett rygge ut igjen. veldig synd... jaja bå skal jeg til å lage en ny rød siden det skulle være 2 gutte bamser og 5 jenter :)

Ha en super duper kveld!! Takk for fine kommentarer i tidligere innlegg:)

6 kommentarer:

  1. Takk for hyggelig kommentar! :) Jeg skal bli litt flinkere å oppdatere bloggen. Veldig søte bamser!!

    SvarSlett
  2. En skikkelig flott bamsejeng du har laget.

    SvarSlett
  3. Supersøte, så flink du er!!

    SvarSlett
  4. Hei høpp!!

    Herlig gjeng!!Flink er du,de ble super søte:)

    Takk for dine alltid gode ord:)inne hos meg!!

    ha en fin ny uke:)

    Klem Linda:)

    SvarSlett

Legg igjen din kommentar her