lørdag 5. februar 2011

Tips...

Angående de lyslyktene jeg lagde her hin dagen så har jeg et tips:)

Dere ser det smaleste glasset? det har vært et tacoglass... det er akkurat brett nok til at et telys kommer ned i og nå i kveld når jeg skulle tenne i lysene seg jeg at det sykkeret som er på dette smaleste glasset har blitt litt brunt hehe karamell på gang her hehe. men tipet er å bruke vie glass og ha telyset midt i glasset så det ikke blir karamell:P forøvrig kan jeg faktisk anbefale en skikkelig jentefilm for oss jenter som liker litt girlpower! hehe nemlig Caramel. Du ser koveret her, jeg synes denne filmen er bra. I går så jeg Coco før Chanel sammen med min kjære, jeg synes den og var veldig bra men jentefilm... men noen ganger trenger de tøffe gutta en skikkelig jentekveld og hehe :P


Ha en fin kveld!

1 kommentar:

  1. Takk for tipsene:o)
    Den filmen skal jeg prøve å få tak i:o)

    Håper dere har en fin helg!

    SvarSlett

Legg igjen din kommentar her