søndag 16. januar 2011

Søndags sprell

Så var det søndag igjen...
i dag har vi hatt besøk av min niese og hennes lille familie og hennes lillebror. Denne niesen min hun er 3mnd yngre enn meg så og vi har alltid bodd i nærheten av hverandre som naboer og litt i lag de første mnd av livet så vi har vært som søsken. Men nå bor vi ett stykke fra hverandre så da er det kjekt med besøk i ny og ne... :) så hennes lillebror (attpåklatten) han er min sønns store forbilde til tider så storebror synes det var veldig stas å se fetteren sin igjen. og nevøen min som liger godt hunder fikk lekt masse med Paminaen så nå ligger hun strak på gulvet hehe


I går kveld fikk jeg sendt bilde til min søster av hlasen hennes og hun likte den så om to uker kommer hun i bursdags besøk til guttebassen min så da skal hun få halsen, jo mer jeg så på halsen jo mer tenkte jeg at en slik en må jeg og ha såååå jeg lagde en til jeg:) så vips nå har jeg og en:)


Ha en fin søndags kveld! nå er det til for barneTv her i hus og så havregryns grøt som har blitt en vanlig kvelds her i det siste:) og tusen takk for fine kommentarer!

6 kommentarer:

  1. Kjempeflott hals yvonne.)

    Ang, bursdagen så kommer vi. men dere har ikke tatt hensyn til køen over sotrabroen , så vi er der ikke til kl 17 ,,køen slutter vel ikke før kansje kl 17

    SvarSlett
  2. Ser ut som en deilig, myk og varm hals. Selvfølgelig likte søster den. ☺

    SvarSlett
  3. Hei!
    Så fiiin hals :) Skulle ønske jeg kunne strikke jeg...
    Koselig blogg du har!

    Klem Anette :)

    SvarSlett
  4. Heisann!
    Så gøy at du fant veien te meg da, så eg fant veien tebake te denna flotte bloggen din :o)

    Har kost meg inne hos deg ei stund nå, og komme nok tebake ja ;o)

    Håpe du får ei strålande nye veka :o)

    SvarSlett
  5. Heisann!!

    Koslig med besøk av gode venner♥♥

    Kjempe fin hals,du er flink!!

    Takk for god bedring meld det hjelpte:)

    Venter besøk av mamma som kommer med nybakte rundstykker og masse deilig pålegg.Herlig med litt mamma trøst selv om en er mamma selv:)

    Ha en fin dag!!

    klem Linda:)

    SvarSlett

Legg igjen din kommentar her