torsdag 21. oktober 2010

Endelig kom babyen :-)

Endelig klarte jeg å komme meg på dataen for å ta en liten titt på blogger og ikke minst fortelle at nå er babyen kommet!!

Han kom på fredag og vi er veldig stolte og glade over at alt gikk fint og alt er vell med barnet. Og storebroren er veldig stolt og glad over at han endelig kom!!

Men han har hatt mange spørsmål etter at lillebror kom som "skal du ikke snart kle på lillebror mamma??" da har han en fin ole brumm sparkebukse på seg hehe og om hvordan lillebror egentlig kom ut... "mamma? kom lillebror ut mangen din eller hodet ditt?" jeg ble så¨paff over at han tenkte på det... så jeg ble litt stille så sa han "ja, bestem deg da!!?" hehe

Og jeg som hadde gledet meg sånn til trilleturer i nærmeste fremtid! Og nå er det kommet vinterens første snø.. men men det regner vell snart bort alikevel så blir det vell høst igjen... jeg kjenner jeg er ikke helt klar for å gi slipp på høsten.

Dere må ha en fin kveld! Jeg skal slappe av foran TV og peis med minste gutten og mannen:-) Mens storebroren lader ut til i morgen:-)

5 kommentarer:

  1. Gratulerer så mye med prinsen! Så flott at alt gikk fint:-) Kos deg masse med babyen!

    Stor klem

    SvarSlett
  2. Gratulerer med gutten:) Så koselig:)
    Kos deg masse:)

    Klem Ea

    SvarSlett
  3. Gratulerer !
    Ingen ting er som en baby i huset : )
    Savner luktene og lydene. Kos dere !

    Klem Malu : )

    SvarSlett
  4. Heisan du og gratulerer så masse med lilleprinsen, og det kommer nok flere rare spørsmål fra elstemann etterhvert tenker jeg.
    Klæmmer Susanne

    SvarSlett
  5. Gratulerer med en liten en =)

    Håper dagene som tobarnsmamma er fine!
    Klem, C.

    SvarSlett

Legg igjen din kommentar her