fredag 24. september 2010

Nettbutikk med ting fra A til Å

Noe genialt, noe ubrukelig, noe smart og noe latterlig...


men vedt å ta en tur innom:-)

Coolstuff

Glass som holder kulden i solsteken på en varm sommer dag...for eksempel


en meget søt radio:)



hehe mye rart!!

Men men nå er det no fredag og min dag så langt har vært grei nokk... Har strålende sol men litt vind så har vært en liten tur i dag med den ene vofsen. Tenk det er bare 12 dager igjen til termin! herlighet!

Gleder meg til trilletur og til å bli kvitt bekkenløsning hehe:)

Men nå er det helg og den er allerede ønsket velkommen her i hus... i dag blir det vell ut å sykle for guttelutten når han kommer hjem fra barnehagen i dag... hver fredag er det næmlig sykkelfri dag i barnehagen og det er jo noe han elsker...får se om jeg kommer så langt at jeg lager en eplekake... har tenkt på det hele uken men det er jo bare å komme i det... :P hehe

Ellers hentet jeg meg en gratis barnepakke hos rimi i går. og jeg ble veldig inponert over hvor mye som var i pakken!! Alt fra bleieprøver til smokk, lano handuk, bind, kladd til sengen, stelleunderlag, vaskepulver og mye mer... så veldig fornøyd der ja:)

Hvis det er noen gravide som ikke har ordnet seg en slik pakke så trykk på bilde og registrer deg! Det er helt gratis:)

God helg alle sammen!

3 kommentarer:

  1. Det var en artig radio. Og flotte grytekluter i innlegget under også.
    12 dager igjen,skal nok bli godt å slippe bekkenløsning.Ønsker deg og dine en flott helg.

    SvarSlett
  2. Ikke vært der før, må titte innom! Kjempefine grytekluter under, trenger julegavetips nemlig!!
    Anette♥

    SvarSlett
  3. Olala en uoppdaget butikk:)

    Ha en fin helg videre:)
    Klem

    SvarSlett

Legg igjen din kommentar her