tirsdag 28. september 2010

Da var det 7 dager igjen til termin... :D:D

Da var den 8- dagen gått unna... og i morgen begynner den 7- dagen til termin... det eneste som mangler nå er ammepumpen som ikke er kjøpt inn men ikke noe stress for det. Nå begynner jeg virkelig å glede meg! Håper det blir bra vær så jeg kan få fine trilleturer i høst og slik at jeg kan ha muligheten til å gå til barnehagen for å hente og sånn:-)


Tenk det er snart jul... og i dag begynte jeg å tenke på julekalenderen... noen som har noen tips til en gutt på 4?

Ellers så holder jeg no litt på med julegaver også... Kanskje disse til en av de:-)
Disse er strikket... make som de jeg har i noen innlegg nedenfor bare de andre er i "adventlilla" og disse er lysere farge på.



De som er i "adventlilla" skal jeg gi til min mor i morgen som tusen takk for hjelpen med å legge opp gardinene våre, hun fortjener så mye mer egentlig :-)


Ha en fin kveld alle sammen og tusen takk for fine kommentarer på innleggene mine!

3 kommentarer:

  1. Oj, nå er det virkelig like før. Så spennende!
    Flotte pulsvarmere du har strikket! Pulsvarmere er alltid kjekt å få:-)

    Jeg synes alltid det er litt lettere med jenter og gavekalender. Da kan man putte oppi litt strikk og klemmer og smått dill. Men de har jo sånne pakker med forskjellige dyr i lekebutikken, som du kan dele opp, og små biler, refleks og tegnesaker er jo kjekt å få. Ellers pleier jeg gjerne å ta meg en tur på Fretex for å se etter kalendergaver, så får jeg litt bedre samvittighet og. De har jo f. eks.mange fine barnebøker til en billig penge:-)

    Klem

    SvarSlett
  2. Åh så spennende...:) Tenker du gleder deg ja:)

    Masse lykke til:)

    Klem Ea

    SvarSlett
  3. Hei!
    Snart baby!! Så kos :) Jeg går hjemme med en som er snart 8 mnd og koser meg :)
    Lykke til :)
    Julekalender ideer, duplo, lego, brrio tog skinner. Er jo litt dyrt men skikkelige ting :) Og om man kjøper en pakke er det jo til mange dager ;)

    klem Anette :)

    SvarSlett

Legg igjen din kommentar her