søndag 29. august 2010

Skal det være så skal det være...

Her hinn dagen fortalte jeg har vi hadde kjøpt York spise bord, vell når vi først var å handlet så fant vi ut at vi for en gangs skyld skulle slå litt på stortrommen. Så vi kjøpte TV- benk og salong bord i samme serie. Så matcher det litt i stuene:-)

Alt kjøpte vi på bohus.


Ellers så har både hunden og småtrollet hatt liggebesøk i helgen.... kjekt har det vært:-) Det har vell vært som min far spurte "og hundene er greiest?" hehe neida det har ikke vært så gale... men litt fantesteker har de to småtrollene funnet på... men det er vell sånn det skal være. Jeg tror nok at både unger og hunder har kost seg:-) ellers så kjenner jeg at det er min tur å bli forkjølet.... han gutten min har så vidt stemme igjen... han synes det er så gøy:) hehe så han snakker ekstra mye hehe men han får få seg noen skiver med honning og blåbær i frokostblandingen og toppe det med hostesaft hehe

Ha en fin søndag!

6 kommentarer:

  1. så flotte ting dere har kjøpt!
    god berding i heimen.
    tusen takk for fine ord fra deg
    god ny uke
    klem k

    SvarSlett
  2. nydelige møbler :)
    vil å ha :)

    SvarSlett
  3. Elsker de møblene der!!
    Blir nok kjempe fint!!
    Gøy med serie :D :D

    Utrolig artig blogg du har frøken :D :D

    SvarSlett
  4. Tusen takk for besøket inne hos meg :)
    York er en nydelig serie. Liker den veldig godt :))

    Klem,Kari

    SvarSlett
  5. Kjempe fine møbler da:)

    Så koselig at du la igjen en kommentar hos oss, slik fant jeg da deg:)Flink du som har begynt med julegavene...skal være ferdig tidlig i år jeg også..hihi...sier jeg hvert år;)

    Ha en finfin dag:)

    Klem Ea

    SvarSlett
  6. Takk for hilsen i min blogg.Kjempe flotte møbler du har kjøpt.
    Hilsen en utflyttet bergenser :-)

    SvarSlett

Legg igjen din kommentar her