fredag 16. juli 2010

Tøflus, hva nå?


Så ble det noen tøflusser på kvelden i går... her er tøfler til gutten min:) de hvite. først viste han ikke helt om han ville ha de men nå liker han de hehe


Så lagde jeg noen som passet for en jente med størrelse 26-27:) Med tanke på det oransje sett jeg har laget... så da er d både jente og guttetøfler til det settet.

Akkurat nå for tiden er jeg, gutten min og vofsen alene hjemme... mannen er på seiltur så da MÅ jeg ha noe å gjøre på hehe så har fått ordnet litt på loftstuen min og har henkt opp noen av guttens melerier:) bilder kommer senere:) veldig stolt over gutten min som er så flink å male!!

Meeeeeeeeeen er det noen som har noen tips om hva jeg kan finne på å hekle/strikke nå?? tar i mot alle forslag:D

Ha en strålende dag alle sammen!!

3 kommentarer:

  1. Heisan du. Så flotte de ble. Kommernok til å varme godt på kjølige høstkvelder (eller sommerkvelder for den saks skyld). Ett lite tips til deg. Det finnes en slags flytende gummi du kan dutte, eller lage mønster med for å ha under sålen på tøffelen. Da blir det ikke så lett å skli på glatte gulv, og så holder tøffelen lenger uten at det går hull.
    Ett annet tips er hva du kan prøve deg på nå. Kanskje grytlapper kunne vært noe? Ta en titt på denne siden: http://kreativebloggere.blogspot.com/

    Ha ei fin helg.
    :) Susanne

    SvarSlett
  2. Det var søte tøfler :-) Da kan høsten bare komme! (Men ikke helt med gang, selvsagt ...)

    Marie

    SvarSlett
  3. flotte tøfler, de så gode ut. det enkle er ofte det beste.
    svar på komentar hos meg: nille tar 17,90 hvis jeg ikke tar helt feil, og det er veldig godt. Senja heter det. Kommer seg mye med damp og vask også. Godt til sokker er det og. Jeg har akkurat heklet ett teppe i det, kjempe varmt og mykt.
    Håper du finner ett nytt prosjekt til å fordrive tiden med mens mannen er på seiltur! :)

    SvarSlett

Legg igjen din kommentar her