søndag 18. juli 2010

Forberedelse til hørsten...


Her har vi gutten min. Han var ute å testet det nye regntøyet og det var som forventet:) Jeg fant ut siden vi bor på vestlandet så måtte han ha sydvest:P hehe

Mens han var ute i går, lagde jeg vafler til lunsj og det var veldig koslig syntes han! Må ha det litt gøy i regnet! Men i dag er det full sol :-)



Jeg gleder meg sånn til høsten hehe det er vell kanskje derfor det meste jeg finner på å lage blir en forberedelse til høsten:) Jeg har stor tro på et denne hørsten blir bra! Når babyen kommer på høsten skal kan jeg endelig bruke skinnjakken min som jeg kjøpte i Praha i vinter, fikk ikke brukt den så mye for det var så kaldt i vinter... når jeg var der var det 20 minus grader på det kaldeste... og bedre var det no litt på vestlandet når jeg kom tilbake men forsatt for kaldt! og når tempraturen ble passe for skinnjakken så kunne jeg ikke lukke jakken lengre hehe så da fikk magen bule ut hehe.

Tenkte denne halsen vil være god inne i skinnjakken. Denne kunne vært litt mer innsvinget.. menmen jeg hadde aldri lagd en hals før og det var på frihånd. Var ganske heldig med maskene jeg lå opp da... brukte restene fra fritidsgarnet jeg hadde lå opp 100 masker og tok 5 rett og 5vrang. men bommet på slutten da ble det 10 rette masken men men det gjør ikke noe... først vurderte jeg å lage en flette der... men så tenkte jeg siden jeg aldri hadde lagd en flette så trengte jeg ikke å ødlegge halsen mer enn den var hehe men tenker at neste prosjekt må bli å teste ut fletter:)

Nå som vi er fulltallig i hus kjenner jeg at jeg har roet meg litt med håndarbeidet og jeg kunne faktisk legge fra meg noe uferdig i går hehe:P
Men har no fått gjort mye på en uke må jeg si :)

Ha en fin sommerdag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg igjen din kommentar her