tirsdag 5. mai 2015

Mitt lysfat akkurat nå.

Mitt lysfat akkurat nå. 
Jeg digger lysfat for de er så enkle å forandre på og man kan sette sammen mange forskjellige ting alt etter hvilken stemning man ønsker. 

Fatet består nå av lysestake og telysholder, en kaktus som jeg fikk av frøken på barneskolen, et duftlys og en rosa rose jeg fikk av min kjære.

Akkurat nå er jeg i litt vår/sommer modus og følte det var på tide med noen farger!

Akkurat nå for tiden kjeder jeg meg sånn at det er fare for at jeg kan finne på mye rart. (Heldigvis for mannen at jeg kun har en arm som fungerer) hehe så jeg får ikke gjort de store forandringene her. Hehe 

Ønsker alle en fin dag! 

1 kommentar:

  1. flott fat, likte veldig godt blomsterpotten også :-) Ha en strålende kveld :-)
    Klem fra anita

    SvarSlett

Legg igjen din kommentar her