søndag 19. april 2015

Over et år er gått

Plutselig ble livet snudd på hodet i den siste delen av graviditeten. Vi ble fårespeielt mye rart og av en eller annen grunn kunne jeg på en måte ikke ta i mot disse bekymringsverdige beskjedene. I mitt hode var jeg sånabsolutt ikke syk og jeg var klar for arbeidshelg. Men slik ble det ikke. Jenten min ble født 8uker før tiden med keisersnitt helt frisk med sine 1050gram. 
Nå er det gått et år og hun er som en helt vanlig jente på 1år som er like nysjerrig og aktiv som andre jenter på den alderen. Noe som gleder mamma hjertet veldig! 
Mange som har sagt til meg i ettertid at var det ikke kjekt å endelig få en liten jente når du har to gutter? Min svar er jo, men det som er enda kjekkere er å få et friskt barn. Det betyr så mye mer enn noe annet. 

Et år er gått med ny baby og jente i hus mye har skjedd og det ble for mye til å bruke tiden på blogging. Men nå er jeg tilbake! Livet er tilbake i det vante og vi nyter hver dag som en familie med 3 barn. 
Ønsker alle en fin søndag!

1 kommentar:

  1. Ja det var veldig skremmende tid, veldig glad for at alt gikk bra. I dag er hun en liten søt jente. Tante er så glad i henne. Også Guttene selvfølgelig. Kjempe stas med at sistemann ble en jente <3 Ha en fin solskinnsdag alle dere 5 :-) Gleder meg til å følge deg på bloggen. Klem fra Anita

    SvarSlett

Legg igjen din kommentar her