onsdag 22. april 2015

Min stue nå

I min stue akkurat nå synes jeg at det er begynt å komme seg litt. For en stund tilbake så var jeg veldig hvit og alt skulle vært lyst og trivelig. Nå skal det var litt mørkt men koselig og rolig stemning. 
Må si jeg synes det gir en veldig stor effekt av puter. Jeg elsker brune skinn møbler men er fornøyd med grå sofa for den passer til så mangt jeg som ombestemmer meg hele tiden! Hehe 

Men stuen skal jo pusses opp og da blir det nok bedre. I mellomtiden får jeg planlegge og prøve ut ting!

Noe jeg virkelig elsker er blomster. Så ser frem til sommer og markblomster! 

Som du ser er det flere som liker skinnmøbler og saueskinn Hihi. 


Dagen i dag går nok med til å se på serier og lese. Vi prekast!

3 kommentarer:

  1. Hei på deg:-)
    Du har det kjempe flott, Kos deg masse :-)

    Klem fra anita johansen

    SvarSlett
  2. littavkobling.blogg.no23. april 2015 kl. 00:13

    Jeg også ser frem til sommer og markblomster:) Ingen ting er finere enn markblomster i en vase:) Ha en fin dag og jeg forstår godt du kjeder deg med bare en arm i funksjon;(

    SvarSlett
  3. Hei på deg, og takk for hyggelig kommentar i bloggen min :)
    Som du ser så måtte jeg rusle litt i bloggen din, og endte da opp her hos de pelskledde. Koselig å gå på vandring hos deg :)

    SvarSlett

Legg igjen din kommentar her