mandag 20. april 2015

Mandag og dagens outfit

Dagen i dag gikk med til legebesøk. Heldigvis for meg så har jeg fantastiske foreldre som hjelper til selv når jeg ikke spør. Så de passet vesle snuppa og Leon. Så var beskjeden den at det var senebetennelser, ja i flertall. Når man først skulle nå få det så får nå man få det skikkelig. Blææææ hehehe 

I det hele ble det nå en fin dag fikk servert deilig lunsj hos mamsen og papsen og ikke nok med det jeg fikk jo favoritt drikken min, svart kaffe. Tommelen opp for det!

Men men. Nok om det jeg benyttet nå sjansen i dag. I og med at det er sol og varme ute måtte jeg kle meg litt pent da! 
Etter jeg tok dette bildet så fant jeg ut av to ting. 1: jeg må vaske speilet. 2: jeg må invistere i et stort speil vi kan ha i et annet rom enn Theo sitt soverom heheh. Men men får duge!

Ha en fin mandag videre til dere som leser. 

2 kommentarer:

  1. littavkobling.blogg.no20. april 2015 kl. 10:19

    Masse god bedring med senebetennelsen, er nok ikke noe godt:( Typisk det alt kommer jo frem på bilder, hehe:))

    SvarSlett
  2. God bedring snuppa :-) Kjekt for de minste å få være hos mormor og morfar (kjedeligt hos lege) Du ser smashing ut :-) Rå lekker rett og slett.
    Klem fra anita

    SvarSlett

Legg igjen din kommentar her