torsdag 23. april 2015

Luefine reflekser

Hei på dere! Tenkte å vise dere noen luer som jeg bare elsker! Delvis fordi noen av de er laget med refleks tråd i og litt fordi de er gode og varme da. Hehe 

Disse flotte luene blir strikket av min søster Anita hun har en fb side der det bør solgt luer til både små og store. Siden heter hjemmestrikket laget av Anita  
Lenke: 
https://www.facebook.com/pages/Hjemmestrikket-laget-av-anita/1494776197437894

Skriver på mobilen akkurat nå så da ble det en hel lenke. 


Jeg synes hun har såååå mye fint til både jenter og gutter! 


Leon han har hvite votter med spiderman men de vokter han godt så de er med han i barnehagen. 
Også har han jo så klart lue med spiderman! Hehe 

Så må jeg jo vise frem disse geniale luene der jeg har en slik i beige selv de er helt genial! 
Slik er de i vanlig lys ser ut som en helt vanlig lue. Og man får de onde fleste farger. 
Her ser du luene når refleksen lyser. Det jeg synes er bra med de er at det er lettere for ungene å være synlig i trafikken. Noe som er veldig viktig! Og i mine øyne er dette en helt perfekt gave å gi til noen man er glad i! 
 
Anbefaler alle å ta turen inn å se på 

https://www.facebook.com/pages/Hjemmestrikket-laget-av-anita/1494776197437894 

Hun har også egen fb gruppe der du kan se luer og lignende. Den heter Anita sine hjemme strikkete luer og annet.

*innlegget er ikke sponset*





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg igjen din kommentar her