tirsdag 21. april 2015

Inspirert

Jeg holder på å gå på veggene!!! Så hjelpeløs med en fungerende arm! Ettersom at jeg ikke kan strikke jeg som var så inspirert og så ivrig på mine nye prosjekt så tenkte jeg å vise frem litt bilder av prosjekter som jeg har gjort ferdig i året som har gått. Noe til meg selv, noe er julegaver og noe er gitt til kreftavdeligen på Haukeland universitets sykehu og noe er gitt til familie og venner.  Alt i alt er det prosjekter fra topp til tå!
Ble veldig Batman inspirert av Leon min yngste gutt så da ble det litt Batman luer og en hundegenser til min søsters hund.
Og nå har jeg noen på begynte prosjekter som bare ligger å venter.... Tre puter og en vest til vesle snuppa. Så hadde jeg veldig lyst til å lage poncho hehe så ja veldig inspirert om dagen kan du si! 





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg igjen din kommentar her