lørdag 8. mars 2014

New feeling i stuen!

Jeg har følt at stuen har vært livløs og kaldt og ukoselig i lang lang tid! Så var jeg så heldig å få litt penger til bursdagen som jeg skulle bruke på meg selv. Min tanke da var umiddelbart at ja! Dette blir nye klær på ho mor! Men så fikk jeg gavekort i en klesbutikk! *lykke* så da ble det litt liv til stuen. Og alt fikk jeg til 50% avslag! Hihi 


Sorte lykter med gull inni. Helt forelsket! Og jeg fikk akkurat den stemningen som jeg var på jakt etter!! Til og med 8-åringen i huset sa oi mamma så fine de lyktene i vinduet er! Da tenkte jeg hm ja har nå gjort noe riktig i oppdragelsen! 

Så matchet lyktene rammene jeg har på veggen! Perfekt! 
Skiltet ga litt av den hytte-på-landet følelsen som jeg også er ute etter. Min man sa den kvelden jeg hadde hengtvdet opp at han fikk en liten følelse av at han ikke satt i Norge lengre. Vell med palme og fyr i peisen og de runde lyktene så fikk jeg frem den følelsen av den arabiske verden jeg er så glad i! Jeg kan drømme meg bort i alle de flotte interiør bildene fra de arabiske land. 

Men hvis du lurer på hvor de nye tingene er i fra så er de kjøpt hos casa interiør. Ønsker alle en fiiiiin lørdag!! Denne helgen skal jeg nyte familien min og den fine litt nye stuen min Hihi :) 

1 kommentar:

  1. Ble utroligt flott :-) Sees i morra :-)
    Klem fra anita

    SvarSlett

Legg igjen din kommentar her