onsdag 19. februar 2014

Babyshower, overraskelse!!

I går skulle jeg holde smykkeparty hos min niese. Trodde jeg. Men det var på ingen måte det som var planlagt det dette huset nei. For når jeg kom til henne så var huset pyntet i rosa ballonger og rosa bandere og ikke minst bleiekake og annet snop og kaker! Mine venninner fra der jeg bor var der. Og de jeg viste skulle på party. Veldig overrasket kan du si ja! 


Dette var altså det som møtte meg. Og jeg kan faktisk ikke huske når jeg sist ble så overrasket! Kvelden var bare helt fantastisk! De hadde bakt deilige kaker som oreo alla'Rosmari som den er kaldt. Min søster Anita hadde laget rosa deilige muffins med små føtter på. Og min søster Åse hadde laget en babykake med rosa marsipan. Alle var jo bare knallgode! (Bilde av babykaken er litt lengre nede)
De hadde laget gavebord. Og der var det både noe til mor og til barnet. Veldig snille som har tenkt på alt!
Her er altså kaken som min søster Åse hadde laget.
Så ikke nok med det! 
Overtakelse nummer to!
Mine søsken, Lill,Åse og Anita hadde kjøpt en grindseng med alt du ser her. Sengehimmel, sengetøy, dyne, madrass, alt. Her så overveldet og glad at kan ikke annet enn å si tusen takk. 

I forkant så har min ene søster vært veldig på meg med at siden jeg ikke hadde så veldig lyst til å bruke den lyseblå grindsengen som Leon hadde siden det nå blir en jente. Men så ikke på det som noe krise. Så var min søster Anita veldig opptatt av at jeg måtte låne min andre søster Åse sin hvite grindseng. Alt for at jeg da ikke skulle kjøpe noe seng før babyshoweren hehe. 

Min niese Rosmari hadde laget til bleiekake masse skjønne og nyttige ting på den! Synes pinnsvinet var så søtt!!
Det var heller ikke få gaver fra de andre. Det var baby klær, skilt til babyrommet, vaskekluter, strikket sokker og hårhånd, lipgloss til mor, lys, skål og servietter i rosa og sølv til ho mor. Med andre ord masse fint! Bilder av gavene kommer i neste innlegg *glis*
Så langt var jeg på vei i går. Det begynner å nerme seg med stormskritt!! Kjenner jeg virkelig virkelig begynner å virkelig glede meg nå!! Hihi 
Var jaggu glad jeg tok vognen til Leon ut av bilen før jeg kjørte hjemme fra i går. Ellers hadde jeg nok ikke fått alt med meg. *ler* litt av en underbevissthet! 

Nå skal formiddagen nytes med Leon som har vært syk de siste dagene men ser ut som at han er kommet seg kraftig! Så her blir det litt strikking og kos før kveldsvakt. 

Ha en fiiiiin dag alle sammen!!

1 kommentar:

  1. Var så kjekt i går og var så artig å se hvor overrasket du ble ♡♡♡♡ klem fra Anita

    SvarSlett

Legg igjen din kommentar her