søndag 5. januar 2014

Endelig er julen ute

Og ja det ble tomt Hehe. Men det er så godt når julen endelig fant veien tilbake til kryploftet og jeg kan dekorere med litt andre farger igjen. Akkurat nå er det litt mye hvit men tenker å få inn litt gammelrosa og mer grått muligens? 
Litt sølv er jo så klart velkommen til å bli her hos meg. Det er og blir noe som sikkert kommer til å gå igjen her hos meg Hehe. To egentlige julekuler har fått bli igjen som en sånn helårskule. Synes det er fint å kunne bruke pynten på ulike måter. Slik kan gamle ting få en ny betydning i interiøret. 
Nå er det så slappe litt av. Det er vell det søndager er til. Og litt klesvask da. Har en niese (også min bestevenninne livet igjennom)  som holder på å ommøblere hos seg selv og sender snapper underveis så er jo ikke jeg vanskelig å inspirere. Så godt mulig det blir litt forandring på pyningen hos meg Hehe men er veldig fornøyd med møbleringen her nå. Så min mann skal få slippe det. (Kan ikke løfte og flytte på store tunge ting på grunn av graviditeten) og ja han jeg sagt? Det blir en liten pike!! 

Ønsker alle en fin søndag!! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg igjen din kommentar her