lørdag 7. desember 2013

Etter en fantastisk kveld

Våknet vi opp til masse vis av mer snø! Koselig!

I går var det type storm her hos oss. Faktisk snøstorm. Ikke så ofte men det skjer. Jeg hadde heldigvis fri i går så gutta ble hjemme med meg. Når det så ut som at stormen hadde roet seg så tok vi oss ut for å handle. Og gu kor gla jeg er for at jeg har fått lappen! For når jeg og ungene kom ut fra butikken var det full storm! 


Når kvelden kom så hadde jeg gjort klart for jentekveld! Og en av venninnene mine kom med to pakker til meg. En fordi jeg åpnet huset og en gir at jeg har fått lappen :) de varmet godt!

Og de var såååå fine!

Et lite bilder fra i ettermiddag. Lys i julestjernen og masse snø ute! Koselig!!!
I dag har vi vært ute i snøen å akt og stått på ski. Kost oss rett og slett. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg igjen din kommentar her