lørdag 9. november 2013

Spisestuen min

Min spisestue er ganske enkel men hjemmekoselig. Den er kjøpt hos bohus og er av merket York. Og det er preget av at det er godt brukt! Men det er jo slik det blir. Jeg er veldig glad i å blande det lyse og det mørke og det er vell det som er min røde tråd i huset. 
Skapet har jeg hatt i snart over 7 år og er kjøpt hos fagmøbler, mer husker jeg ikke Hehe. 
Men her i huset er det alltid nye forandringer og som min far sa i går når han kom på besøk "oi, her var det mye forandring!" ( ikke så veldig lenge siden han var her sist) Hehe så når vi får ånden over oss så skjer det en del! Så har jeg en plan angående en laserkontroll men må vare få tid og overskudd til det. Og den skal henge over spisebordet. Glis!

Ønsker alle en fin helg!!!

Klem fra yvonne!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg igjen din kommentar her