tirsdag 19. november 2013

Julestemning og rampestrek

I dag våknet vi til et tynt lag med snø. Og frem til nå har det til tider lavet ned! Minsten er forsatt veldig forkjølet så vi måtte desverre bli inne. (Jeg er kommet meg weeeee) nå som snøen er kommet fikk jeg helt noia og tenkte her må ullen vaskes og alt som er av boblejakker og tjukkedresser. 



Men etter å ha vært ute med hundene kom jeg inn igjen til en stue dekket av aske. Ja,han er syk men ikke syk nok til å ikke rampe! Jeg tenkte med en gang på askepott! 
Så han tok ikke knekken på julestemningen og gulvet trengte en vask Hehe. Så nå er det herlig grønnsåpe duft i huset! Ingenting er bedre enn det. Jo pinnekjøttlukt! Mmmmm. 

Med dette får jeg vell henge opp ullvasken og brette sammen det som er tørt. 

Ha en fin dag!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg igjen din kommentar her