torsdag 3. oktober 2013

En kreativ dag

Første delen av dagen i går fant jeg ut at jeg skulle gjøre ferdig nisseluen til Leon. Og det gjorde jeg etter det så fikk jeg laget noe annet små ting som skal da være til jul. 
Senere på kvelden var det duket for sinnasnekkeren og det resulterte jo i noe kan man si....
Vell saken er den. At når jeg matle stuene fra gresj til beige så orket jeg ikke å flytte på det storeskapet. Men så er det da slik at min mann fant plutselig ut en kveld jeg var på jobb at han skulle ommøblere og flyttet skapet. Så frem til i går var det en stor gresj firkant på stueveggen. Men etter at denne frøkna hadde sett på sinnasnekkeren og tenkte hva ville han ha sagt om den?? " dette her er bare tull og latskap!!! Hvorfor ser det ut slik da? Dere kan ikke ha det sånn! Sett i gang med en gang!" Hehe så da ble det til å sku opp varmepumpe og male tre strøk. Deilig!!
Nå etter jobb kan bare helgen komme!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg igjen din kommentar her