lørdag 24. august 2013

Utfordring hos Fabelaktige Maia!

Da var det enda en utfordring hos bloggen Fabelaktig som skrives av bloggeren Maia. I dag er utforingen innholdet i vesken din. Vell jeg har en stor veske slik at hvis vi skal på by tur eller på besøk til noen så har jeg plass til et skift og noen bleier til minstemann. Eller hvis man skal på bygde fest hehe så får man drikkevarene med seg på en litt pen måte hehe. Vesken er kjøpt i Praha i april i år i en veske og sko butikk. Første gangen jeg så den tenkte jeg bare at jeg ELSKER DEN OG JEG SKAL HA DEN!!! hehe så jeg kjøpte den. 

Innholdet er ting jeg trenger til dagen. Liten veske som fulgte vesken med. I den har jeg teposer, kulepenn, og annet diverse. Jeg har med meg alltid et hårstrikk, et sjal, solbrikker fra lindek og briller fra brilleland. Så så klart må jeg ha med meg avtaleboken uten den er jeg hjelpeløs! hehe. Bussrute må jeg ha siden jeg noen ganger tar bussen. Og en liten blokk til gode ideer eller hvis det er noe jeg må huske så er den grei. Pleier egentlig alltid å ha et eller annet strikke eller hekletøy med meg men akkurat nå hadde jeg ikke det.

Ønsker du å delta? Se her

Ønsker alle en fin kveld!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg igjen din kommentar her