fredag 21. juni 2013

Sommerens ønskeliste.

Hei på dere!!
En liten ønskeliste her hos meg i dag. Har vært inne på nettet og funnet mye fint! Jeg fant både klær, sko, leker og barne interiør! Alt en kunne ønske seg på en plass. Ikke dumt det! Så jeg fant mye men en liten ønskeliste som følger:

Theo Kunne nok ha tenkt seg denne sykkelen!! Det er en Skylanders sykkel. Er det noe som er populært hos min 7-åring så er det Skylanders!! Og en slik sykkel hadde han likt altså!! 
Denne fant jeg hos Lekmer til kr 999! Ikke dumt...
Men hadde han eldste fått sykkel så hadde jo denne her vært grei til minsten! Fra samme butikk også på tilbud til 899kr. Er man guttemamma så er man guttemamme hehe!

Kurio er noe Theo har sagt selv at han ønsker seg da. 



Happy summer gravemaskin fra Lekmer.
nå på tilbud til kr 179! Hadde vært fint for minstemann Leon nå som vi har planer om å lage sandkasse i sommer! 

Alle disse flotte lekene finner du hos lekmer.no.

Nå må jeg jo si det at jeg er litt mer for de lekene som holder ungene i aktivitet men slik som elektoniske spill er laget i dag så er de fleste laget slik at ungene lærer noe. Det kan være matte eller lese relatert. Eller faktisk noe som gjør at ungene blir mer data-kyndig. Noe som er viktig i dagens samfunn! 


Dette var ungenes ønske liste og ønskeliste for ungene hehe. Min ønskeliste er litt mer hus relatert for tiden. Den kommer vell snart den og tenker jeg *smile* hehe

Nå er det for meg å forsette må dagens prosjekter og husarbeid. 

Ha en fin dag til alle!

Klem fra Yvonne.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg igjen din kommentar her