lørdag 15. juni 2013

Prosjektet kommer til livet!!!

Knall gøyt prosjekt jeg fikk gjort litt i går kveld. Ikke så mye med akkurat det prosjektet da (fordi jeg har så mange på gang!!!) Hehe 
Fikk funnet frem litt som skal ut på uteplassen da. Nå er det hvordan finne en passende sitte mulighet. Lurer litt på om jeg skal bruke en palle der også. Når det er fint vær så vil det naturlig nok være puter og slikt u tilleg da! Men som sagt mange planer! Nesten så jeg lurer på hvilken ende jeg skal starte i Hehe.
Men gøy er det!!
Litt inspirasjon må til! Gleder meg til å få satt ut lykter og fakler!! Ikke minst farger! Planter og alt annet dill!!! ** smile**

Nei nå får jeg sette meg i det kreative hjørne og tenke litt. Oppdatering kommer!!! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg igjen din kommentar her