lørdag 29. juni 2013

Herlig helg!

Denne helgen har vært så innholdsrik at jeg har søndags følelse!! Men blir like glad hver gang jeg husker på at det er lørdag! Hihi

I går var jeg og ungene litt rundt omkring så jeg fant disse skoene har fått litt dilla på slike tøysko. Lette å gå med men ikke fullt så okei når det regner Hehe 
Fra i går til i dag har jeg vært så heldig å få passet Pernille. Som er min niese sin datter.( min niese er like gammel som meg så vi er oppvokst dom søsken) så jeg er da selvutnevnt tante til Pernille:) hihi 

Siden Pernille er en så rolig baby så ble det en rolig kveld med litt hekling. Ennliten ugle til Pernille ble det i går:)



Ønsker alle en forsatt en fin helg!

Klem!!

1 kommentar:

  1. hei på deg :-) Ugnlen var såååå søt, regner med at den er elsket av pernille og mor allarede :-)

    Ha en super duper lørdagskveld :-)
    klem fra anita

    SvarSlett

Legg igjen din kommentar her