søndag 26. mai 2013

Velkommen inn

I går skrev jeg om hvordan jeg kunne ha tenkt meg å ha det i drivhuset. Så når jeg hadde publisert innlegget så kunne jeg ikke annet enn å gå ut å ordne litt hehe. Men sånn som jeg er så blir jeg jo aldri ferdig og det er alltid endringer som blir gjort.
 Platen har blitt brukt til bord før hehe så ting blir litt flyttet rundt her. Koppen har jeg paprika planer og ved siden av har jeg en lysestake (litt levende lys må jo til!!) På andre siden har vi en fin stein. (har litt mani på fine steiner(og mor som sønn) hehe . Ved siden av der igjen så har jeg funnet en gammel dør hengsel som ble litt dekorativ der. Høy-gaffelen ble funnet i noen busker i hagen når jeg holdt på å rydde opp i en overgroddhage. Spennende!! Stolene skal bli skiftet ut etterhvert når jeg finner noen passende! 
 Tanken med lecablokken er at jeg kan ha vinflasker inni hullene når jeg har fått gjort det så koselig at jeg kan invitere venninner inn for å slappe av en litt kjølig sommerkveld. Men kunne tenkt meg noen drue planter da.... noen som har noen tips der? Eller noen andre tips? dere må gjerne legge inn noen linker i kommentar feltet. Alle tips er gode tips!! *glis*

I dag er nok en arbeids dag så får få gjort det jeg kan i dag tenker jeg. 
Må få takk for alle de fine kommentarene i forje innlegg!!
*varmet!*
Ønsker alle en strålende søndag!!

Klem fra Yvonne.

1 kommentar:

  1. så flott det er blitt, du er så flink å få det flott :-) Stor klem fra anita

    SvarSlett

Legg igjen din kommentar her