fredag 12. april 2013

Ut på tur!

Hei og hopp!

Her hos meg har det vært litt stille men kommer sterkere tilbake nå! hehe
I det siste har jeg vært en del sosial og det har blitt litt mindre tid på bloggen da. Men nå er det helg og fri og jeg skal ha meg en goood kopp kaffe og en goood bloggrunde!
 I går hadde jeg med meg Griffene mine ned til sjøen. Første gang de var helt nede og fikk snue på tang og tare. Helt utrolig å se på! Nysgjerrige små.
 Og så deilig vær det var! Fin temperatur og sol! I dag skal dagen gå til å gjøre litt husarbeid og litt annet dill. 
Da var det min tur til å komme rundt til dere!

Ønsker alle som titter innom en strålende dag!

Klem fra Yvonne.

1 kommentar:

  1. Griffene mine ;-) Den likte jeg! Koselig med tur til sjøen. Håper resten av helgen blir like bra. Klem fra Monica.

    SvarSlett

Legg igjen din kommentar her