torsdag 14. mars 2013

Mye å gjøre i Villa Griffon for tiden.

Hei på dere!! 

Her er det travle dager med syke barn, igjen, jobb, og mange bestillinger på strikkerier. Men det er jo kjempe kjekt at folk liker det jeg lager så mye at de faktisk spør om jeg kan lage til de. Dette er en venninne av meg som skal ha. 
Så for tiden strikker jeg over alt! På bussen, på bussholdeplassen. På kjøkkenet mens jeg lager middag hehe. Ja det går unna. Og jeg stor koser meg!! Men innimellom er det flere små prosjekter som kommer og da må jeg snike inn litt tid til det også. Jeg har jo aldri BARE et prosjekt på gang uansett hva  eller hvor stort det er. hehe 

Ønsker alle en strålende dag! 

Nå er det nytt prosjekt på gang her.

Klem fra Yvonne.

3 kommentarer:

  1. Søte småsokker til småfolk du lager.
    Klemz

    SvarSlett
  2. Greetings! I've been following yohr weblog for some time now and finally
    got the courage to go ahead and give you a shout out from Atascocita Tx!
    Just wanted to say keep up the fantastic job!

    Here is my web page :: Arthur Falcone

    SvarSlett
  3. I have been surfing online greater than three hours thes days, yet I never discovered any fascinating article
    like yours. It's pretty price sufficient for me. In my view, if all
    web owners and loggers made good content ass you probablpy did, the
    net shalll be much more helpful than ever before.

    Also visit my weblog web design london

    SvarSlett

Legg igjen din kommentar her