lørdag 23. mars 2013

God morgen!

Eller formiddag for noen av dere!! Her er det deilig lørdag og alt går tregt og rolig, ingen dagsplaner. Bare familiekos! Ungene leker på loftet mens mor og far slapper av foran peisen. For å ikke snakke om det nydelige været som bare må benyttes!!

Min morgen i dag består av å lage bamser. Siden jeg har solgt en del i det siste så måtte jeg laget noen flere. Så jobber jeg litt for å videre utvikle disse bamsene litt. Veldig gøy:)

Ha en suuuuuper fin dag og helg dere!!! Klem fra meg!

1 kommentar:

  1. så kjekt :-) Vi har hatt en koselig tur til byen, min kjære har fri i dag. Ellers blir det bare avslapping her, kanskje noe rødt i glasset senere, får se ann formen min om jeg føler for det. Ha en koselig lørdag videre :-)
    Stor klem fra Anita

    SvarSlett

Legg igjen din kommentar her