fredag 1. februar 2013

Såååå klar for vår men ute er det vinter...

Kjenner at jeg virkelig er ferdig med vinteren nå! Så klar for våren! Jeg har begynt å tenke på kjøkkenhage og hva jeg skal plante og hvor! Måtte det blir tidlig vår!
I år har jeg lyst til å lage en skikkelig kjøkkenhage og lage det skikkelig koselig ved drivhuset med masse roser og peoner og masse grønt! Kanskje noen bærbusker! Jeg har også lyst til å lage en miniatyrhage. Noe jeg har snust på før, det er så stilig synes jeg! Litt fasinerende og minner meg i grunnen litt om Miss Potter sine figurer og historier.

 Men tilbake til vinteren så kan jo den være fin og litt trolsk og litt inspirerende selv.
Ønsker dere en fin dag og god helg!

Klem fra Yvonne.

1 kommentar:

  1. Kjøkkenhage er så kos!

    God helg til deg, her skal jeg nyte en skikkelig deilig alenekveld hjemme før vi spenner på skia og drar til Beitostølen i morgen :)

    klemklem

    SvarSlett

Legg igjen din kommentar her