tirsdag 5. februar 2013

Nytt prosjekt!

Da har jeg nytt prosjekt igjen jeg hehe, Lurer du også på hvor mange prosjekter jeg har på gang? hehe. Noen prosjekter blir ferdige mens andre blir lagt bort og så taes de frem igjen når jeg er motivert hehe. Det er vell som folk flest eller hva?

Mitt nye prosjekt er å strikke meg en Marius tunika. Men i andre fargetoner. Der du ser det er svart skal jeg bruke natur, mens mønsteret blir i bruntoner. (Er veldig spent på hvordan det blir gå når jeg kommer til mønsteret oppe) har aldri strikket marius før hehe. Men heldigvis har jeg en flink mor og søster som jeg kan få god hjelp hos.

 Dette har vært lenge et mål at jeg skulle lære meg Marius mønsteret. Og det håper jeg at jeg klarer. Etter i går som jeg klarte å bestå teori prøven for klasse B på første forsøk så tenker jeg at jeg kan klare alt som jeg faktisk vil! hehe. God innstilling?

Så nå skal det strikkes!!

Ha en fiiin dag!

Takker for alle de koselige kommentarene jeg får! 

Klem fra Yvonne.

1 kommentar:

  1. Så det er dette du driver med ja :-) Kjempe fin er den. Jeg elsker Marius ;)

    Kjempekoselig at du er på besøk hos meg og legger fra deg spor. Ha en flott dag, Yvonne.
    Klem fra Monica / Barkeblikk.

    SvarSlett

Legg igjen din kommentar her