onsdag 20. februar 2013

Litt forandringer i heimen.

Hei på dere! 

Litt stille her i det siste.. Har vært litt opptatt og tiden har rett og slett ikke strekt til. I går hadde jeg fri og som vanlig kan jeg jo ikke slappe av så det ble noen forandringer i heimen og litt baking... Noe gutta syntes var helt topp! (altså det med bakingen, det andre har de nok ikke logge merke til enda hehe).

Vi har da altså byttet litt om på rommene igjen og da hadde jeg en kurv-kommode som jeg ikke helt viste hvor vi skulle gjøre av. Men løsningen kom. Jeg tok ut skuffene og bruker de kun til kurv. Så kan ungene ha votter og luer lett tilgjengelig. Er det noe vi barnefamilier er på jakt etter så det det med funksjonelle løsninger som ser bra ut hehe.

Ha en fin kveld!!

Klemmer fra Yvonne.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg igjen din kommentar her