torsdag 20. desember 2012

Nye dyr i hus


....Reinsdyr.

Synes disse to flotte reinsdyrene har vært såååå flotte telysholderene har vært såååå fine når hennes stod på stuebordet hennes at jeg måtte ha to jeg å hehe ( kommer til å bli vanskelig å panne de bort når julen er over hehe)

Mine nye husdyr er fra Hansen og Dysvik.
 Ellers så fant jeg ut at det var på tide å brenne litt duftelys her!

Her i huset er mintemann syk igjen så dagene går til med å tørke nesen til minsten og dulle med han hehe  da er det godt å ha deres blogger som jeg kan titte innom for et lite avbrekk!!
Nå skal det leses litt, holder nemlig på med bilteori nettkurs. Veldig greit!

1 kommentar:

  1. Så fine reinsdyr!!
    God bedring i huset og kos dere de siste dagene før jul!!
    klm ingrid l

    SvarSlett

Legg igjen din kommentar her