søndag 16. desember 2012

En helt vanlig julemorgen.

 God morgen. 
Deilig med fri helg og man kan få ligge på sofaen å lese blogg og strikke julegaver mens ungene ser på barneTV og spiser julekaker og mandariner. hehe Ja sånn er det hos oss. I går bakte vi nemlig kakemenn og i dag blir det pepperkaker. Men først blir det nok et par kopper kaffe til tenker jeg.

Så MÅ jeg bare vise dere!!! Guttaboys her i huset har nemlig kjøpt julekuler i år! Gjett motivet!? hihihi
 hehehe ja han heier på liverpool. Så var de jo litt tøffe da... enda jeg selv ikke bryr meg om noe fotball så synes jeg det da. Men jeg synes det var litt artig hehe.


Vil ønske alle sammen en fin 3-søndag i advent!

Klem fra Yvonne.

1 kommentar:

  1. Takk for koselig hilsen inne hos meg:)
    Så artige julekuler mannen hadde kjøpt inn da..hehe..Håper du har hatt en deilig og avslappende 3.søndag i advent:)

    SvarSlett

Legg igjen din kommentar her