mandag 5. november 2012

Julehjerter

På min min forrige jobb lagde vi mye rart og mye gøy. Siden jeg kun var der i en mnd. Så fikk jeg ikke få med meg alt men noe jeg fikk ta del i sammen med brukerne var den store hjerte- produksjonen som var til julemessen som skal være den 28 november. Da tenker jeg at jeg skal ta turen på besøk til de for litt julegave shopping!

Min yngste eldre søster (hvis noen skjønte noe av det??hehe) måtte ha noen hjerter da jeg fortalte henne om hva jeg holdt på med på jobb... "Jo jeg syr hjerter sammen med en hyggelig dame" hehe Kjekt å jobbe i helsevesenet! Dette er et arbeidssenter for psykisk utviklingshemma. Et koselig sted!

Hjertene vi sydde og de forsatt syr er i alle farger og størrelser og motiver! Helt nydelige! Så jeg må nok ha et par stykk jeg også! hehe 

Sender en klem til dere!!

Og til Anita, Jeg håper du liker hjertene jeg valgte ut for deg <3 p="p">

1 kommentar:

Legg igjen din kommentar her