mandag 8. oktober 2012

Hundetid!


Hos meg er det jo alltid hundetid hehe men tenkte jeg skulle vise dere litt av de nye tingene jeg har laget til hund. Men først må jeg vise dere dette skjønne bildet av Bentley! hehe sååå herlig!
I helgen hadde vi familietreff for Griffene våre, Cesar og Bentley. Så vi hadde besøk av moren og en bror. Utenom det så var jo selvsagt Selena her (vår lille franske bulldog) og en nakenhund. Så til sammen var det hele 6 hunder her! hihi det var litt av et liv her kan du tro.

 Siden jeg var alene hjemme i helgen så ble det litt kreavtivitet også. Så jeg er i gang med å lage markeringsbånd. Markering hos hannene er noe mange sliter med. Så er det noen som lurer på noe så er det bare å ta kontakt =)
Jeg lagde to varianter i helgen. Den nederste er litt mindre enn den andre da.
 Lurer du nå på hvordan dette virker? 

I makreringsnåndet legger du inn et bind. Så setter du båndet rundt hundens midje slik at det sitter godt på (men ikke for stramt) hunden skal kunne sitte og gå normalt.

Så var det mandag og ny uke... jeg er syk i dag så jeg er hjemme. Så det blir nok sofaen på meg i dag...

Ha en fin dag alle sammen!

Klem fra Yvonne.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg igjen din kommentar her